☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

Anime/Cosplay haul

Publicerad 2014-06-13 17:17:30 i Allmänt,

 
NU tänkte jag göra haul inlägget!
Ehm, tightsen har jag tänkt att ha till vardags men också om jag ska cosplaya t.ex mwhiih
SKa ju förmodligen gå på Harukacon B)
 
 
hahha asså sry för sjukt ful redigering, skämsssss :( men ni överlever herregud. DÅligare än vanligt ju HAHAHAHH  Men så ser tightsen ut iaf, f1 qt ja vet
 
 
Idk, men lånade böcker såsom One Piece o Sugar Sugar Rune ...
 
Känner att det här inlägget blev f1 awkward men heiiidå
 
Kram
 
June
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-06-13 17:46:03

Fina tights.

Svar: tack^^
June Mizuki

Postat av: Katta

Publicerad 2014-06-14 10:32:25

Svar: Haha jag med x) Ok!

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Publicerad 2014-06-14 20:09:42

Härligt med lite nytt :)

Svar: yus, exakt :)
June Mizuki

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball