☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

Hai

Publicerad 2014-06-08 15:45:00 i Allmänt,

 
Det här är alltså min nya blogg här på blogg.se!
Min förra blogg heter: 
http://clearcryystalx.blogg.se
 
Den finns alltså fortfarande kvar o allt^^men kommer nog bara blogga på den här bloggen!
Desigen på båda bloggarna är ganska lika, men ändå inte! Här här jag en annan header o muspekare.
Men det är samma musik på båda bloggarna 8)
 
Anyways, här kommer lite fakta om mig ^^
 
Jag heter Sarah men här på bloggen får ni kalla mig för June :)
Ni får själva bestämma om ni vill uttala det "Jun" eller "June" med ett E på slutet :D
Jag bor i Göteborg, med min familj o sköldpadda!
 f1 gulliga ^^^^^^^^^^^
Är mycket intresserad av asiatisk kultur speciellt östasiatiskt kultur! Är själv halv asiat, lite japansk o vietnamesisk. Plus lite svensk c: som en smoothie massa blandningar mwhihihih
Jag gillar att lyssna på musik, spela gitarr/piano o kolla på anime osv...
O jag tycker typ det är f1 kul att steka pannkakor, gal1 elr. hahahahh sryy
Jag älskar typ katter och hundar! Särskilt en hundras som heter Mops elr Pugs på engelska!
 
 
Vet inte rikitigt mer vad jag ska skriva! Men om ni är intresserade om att få veta mer om mig så får ni väl följa min blogg :D 
 
Om det är någon som undrar hur jag fixade egen musik o muspekare på bloggen så skriv en kommentar så delar jag gärna:)
 

Jag är själv ganska nöjd med min design, det tycker jag är bra med blogg.se. Att man får välja själv mycket och egen html elr vad det nu heter... hehe xD
Det är bara det med headern, min headerbild där uppe är egentligen i själva verket mycket större än vad den visar. Den fick tydligen inte plats så laddar upp den igen lite senare i det här inlägget!
 
Hat är absolut tillåtet här på min blogg, och kom ihåg näthat eller mobbning i överhuvud taget är inte okej någonstans! Plus, du är aldrig anonym ;)
 
Här kommer bild på headern eftersom hela inte kom med!
 
Om ni undrar vem jag är så är jag den med typ lugg över hela fejset o brunt hår!
yus, det är jag det :)))))))))
 
men hejdåååå :3 kanske skriver något mer kort inlägg ikväll idek men haidå
 
 
 
  
 
Kraaaaamaamamammamarrrrr
 
June

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball