☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

Planer inför sommaren, Svettigt och bad

Publicerad 2014-06-09 18:02:00 i Allmänt,



OBS! För er som är inne på eran mobil/ipad så kanske man inte ser hela min design på bloggen. Jag har lagt till musik oså men det syns inte på mobil elr ipad, har oxå skapat en ny muspekare :c Det regnar även ner massa grjer över hela bloggen typ. Men för att få det att funka, måste man typ skrolla ner sist oh sen upp igen. Då funkar dte endast, iaf det jag sett༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ Så för er som har data tillgänglig får gärna besöka min blogg på datorn, yesyesyesyes (づ ̄ ³ ̄)づ
 
Plus, läs ovannnnnnnn. Jag kommer nog ha det längst upp i varje blogginlägg just so u know. Men endast om jag har någonting som man inte kan se på mobilen elr ipadenn, yo ( -_-)凸
 
Hej alla goa potatisar ÅÅ
 
Igår sa jag att jag skulle skriva lite om mina planer inför sommaren, så om ni är intresserade eh får ni gärna läsa vidare HAHAHAHH. Det kommer lite senare i inlägget heh
 
Men först LITE om dagen.
Vi hade alltså fotbollsturnering idag! Tyvärr vann inte våran klass, men allt handlar ju inte om poäng och grejer?
Det är viktigt att man har kul, och det tror jag och hoppas att många hade :D
Det var fruktansvärt varmt så man typ svettades mycket eheheheh. Även jag som typ har jätte svårt för att svettas, svettades lite faktiskt! Men senare när vi typ var på semifinal så var vi som inte spelade lite trötta på att bara titta på. Så då drog jag Emma,Johanna, Victor, Peter och Julius hem till Julius. Han har en underbart vacker blomsterträdgår och så har han f1 söta hönor <33333 jag dog nästan, nee gud vad söta. ga1 asså
 
Men sen var dagen slut, så jag, Emma och Victor ville åka ner och bada och så var det jätte många som hängde på B) På badet träffade vi jätte många! Men jag nämner bara dom vi typ pratade med.
Vi träffade Ella, Isak, och Jonathan osvosvosvvvv
 
Plus, jag har typ massa bilder på mig o mina vänner från idag så jag kanske lägger upp dom lite senare....
 
Det var väl allt jag ville säga..
 
10 planer inför sommaren mwhihihi
 
1. Hänga med kompisar
2. Åka till Kroatien
3. Fiska ål och krabbor
4. Röra på mig mycket och inte bara sitta inte med datorn
5. Spela mycket spel också hehehe. delvis
6. Köpa ps3
7. Ta mycket bilder
8. Spela mycket musik och lyssna mycket på musik, för den delen
9. Åka på läger
10. Skaffa nya vänner!1!1!1!1
 
Så LITE av mina planer. Jag ska ju ofc göra mycket mer, men dom här grejerna var det det jag ville ha med i detta blogginlägget. Ska försöka blogga hyfsat under sommaren hahahahh xD
 
Men sedan när skolan börjar så ska jag åka till London yusss. Eller jag ska åka till London i september så jag för först gå i skolan i c. 2 veckor! Men det ska jag väl klara?
 
Sry not sry om mina blogginlägg blir så fruktansvärt långa! Men om jag har något som jag tycker är kul att skriva om så vill jag ju skriva om det ^w^
 
Jag kanske gör ett till inlägg ikväll, antingen på svenska elr japanska... DUN DUN DUN :o
 
Aja men heiiiidååå ( ❝̆ ·̫̮ ❝̆ )✧
 
kraaaaaam
 
June
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball