☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

syr för sämst upp :c

Publicerad 2014-06-21 10:58:58 i Allmänt,

 
Hej!
Förlåt för att jag inte uppdaterat mig på ett tag, men jag har inte riktigt haft tid och har heller inte orkat.
Men kan skriva lite om dom senaste dagarna.
Har väl inte hänt jätte mycket, men....
 
Igår var det midsommarafton, och då åkte jag och några andra till Helsingborg och tog färjan över till Helsingör.
Mycket mysigt var det, jag handlade lite mer än vad jag borde hehe, men vi åt där och sedan åkte vi tilbaka till Helsingborg. I helsingborg åkte vi typ till Fredriksdal elr något sånt och firade lite och bar krans, sedan kollade vi på en teater som hette "Pang i bygget" tror jag....
 
Men iaf, idag är det väl midsommardagen? Aja, min syster fyller år idag och vi var precis och firade henne mwhihihi. Men nu är hon och papi o hämtar tårta. Sedan kommer massa andra oså^^^
 
MYS
 
Uhm, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva men heiiidå
 
Kram
 
June

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball