☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

Awkward, Suburgatory o Community

Publicerad 2014-06-10 19:14:00 i Allmänt,

OBS! För er som är inne på eran mobil/ipad så kanske man inte ser hela min design på bloggen. Jag har lagt till musik oså men det syns inte på mobil elr ipad, har oxå skapat en ny muspekare :c Det regnar även ner massa grjer över hela bloggen typ. Men för att få det att funka, måste man typ skrolla ner sist oh sen upp igen. Då funkar dte endast, iaf det jag sett༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ Så för er som har data tillgänglig får gärna besöka min blogg på datorn, yesyesyesyes (づ ̄ ³ ̄)づ
 
HAIIIII
 
Kom hem för ca en timme sedan, men är sjuuukt trött efter en lång och varm dag på Vrångö.
Jag tog inte så många bilder men, lägger ändå upp några samt dom från igår.
 
Idk, men har nästan inga idéer om vad jag ska skriva om? Kommentera gärna om lite tips oså ^^
 
Anyways, mon storasyster ska på bal idag! Spännande eller hur mwhihihih.
Nu håller hon på att sminka sig typ, men yus.
 
Igår så kollade jag typ på två olika serier samtidigt.
Uhm, jag har två (typ tre) olika favoritserier. Det är Awkward, Suburgatory och Community…
Dom är gal1 roliga och titta på. Ett tag kollade jag verkligen jätte mycket på The Walking Dead och The Vampire Diares, dom är oxå bra men inte lika bra som dom andra. Har inte kollad på TWD eller TVD på ett tag nu, men det är okai. TWD (The Walking Dead) är ändå ganska deprimerande, med tanke på att det finns så få människor kvar påp jorden o resten är zombies? Men TVD (The Vampire Diares) är rolig och ganska depp. Men jag föredrar hellre TVD än TWD, srysrysrysry
 
Uhm...jä.... Jag har en tumblr: 
http://soramizuki17.tumblr.com
 
Alltså jag är obsessed med tumblr herregud f1 creepy men alltsååå
Här har ni lite förslag bilder på min tuuumblr
 
 
All kärlek till tumblr <333333
 
Men ni får gärna följa mejjjj där heh c:
 
För er som inte riktigt förstår elr vet vad tumblr, så googla!
Google is your bestfriend :D
 
Men här kommer bilderna jag TYP har lovat er xD tar bara med några få, för typ 75% av de bilderna jag tog blev inte så bra :c 
 
Här är bilder från idaaaag
 
 
Här är bilder från igåååår
 
Bilder från iförrrrgårrrrr
 
Åhh, där har ni lite bilder ni kan kika på! HAHAHAH som niiii ser så är Emma med på varenda bild (min fru, ilyy)
Men där har ni.
 
En sista grej innan jag avslutar detta inlägget. Jag planerar typ att skriva ett kort inlägg på japanska, men vet inte om det kommer upp idag elr imorrn? ;) men vi får seee
 
Heidååå
 
Kram
 
June
 
/人◕ ‿‿ ◕人\

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball