☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

Blogga på japanska butwipee

Publicerad 2014-06-08 20:57:00 i Allmänt,

 
 
                                                
Cha, ja det blev ett till inlägg iaf mwhihih ^^
Men som ni säkert har läst på rubriken så funderar jag om jag ska blogga på både japanska och svenska?
HAHAHAHAH kommer säkert börja göra det, det hade vart väldigt spännande och roligt tycker jag ;)Svenska kan jag ju bra. Jag föddes ju i sverige lixom, men japanska är ju sådäääär. 
Kan ju lite bokstäver av både katakana och hiragana men jag kan ju inte bilda meningar :c
Så om jag börjar blogga på japanska måste jag ju läsa på mycket vilket skulle vara rktigt kul tror jag heh cx
Samt kommer nog ta mycket hjälp av google translate. Så för er som inte kan japanska rikigt bra (som derp jag) kanske översätter det till svenska. Oså kan det bli lite tokigt! Men jag försöker mitt bästa, för jag tror jag faktiskt ska göra det :D Jag ska förmodligen börja i en japanskkurs till hösten, så då blir jag u typ bättre hah.
Det finns ju väldigt bra appar som man kan ladda ner och skriva ner bokstäverna oså ^^
Men isåfall när jag skriver på japanska så kommer det vara sjukt korta inlägg.
Så förvänta er inte så mycket eh
 
Okei, men nu vet ni iallafall min plan framöver typ.
 
Det är jätte fint väder här i Göteborg!
Hade tänkt att gå ut och ta en promenad, men det sket sig heheheh...uhm..yes
Men ikväll har vi grillat, jag käkade en halv kotlett typ o lite potatis omnomnomnom
Det tyckte jag var bra gjort att äta!
Just nu så bloggar jag då ofc och ska senare kolla lite på awkward.
Men, imorrn är det typ fotbollsturnering med skolan hahahah :D
Jag ska inte vara med för jag gillar abslout inte fotboll, sry men usch nee
Sedan på Tisdag då ska vi typ åka till Saltholmen och ta någon färga därifrån och typ bara mysa och bada.
O på onsdag är det bara en chillpill dag och på torsdag slutar jag skolan :D
F1 go vecka, känns ju gal1 härligt med sommarlov men samtidigt lite sorgligt...
Vissa man typ brukar umgås med i skolan träffar man ju inte på hela nioooo veckorrrrr.
Men aja, tänkt det positivt!
 
Kanske kan skrva ett inlägg imorrn om mina planer inför sommaren, men heidåå
 
Kram
 
June

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball