☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

GOOOOSH MASSA BILDER CX

Publicerad 2014-06-13 12:56:32 i Allmänt,

OBS! För er som är inne på eran mobil/ipad så kanske man inte ser hela min design på bloggen. Jag har lagt till musik oså men det syns inte på mobil elr ipad, har oxå skapat en ny muspekare :c Det regnar även ner massa grjer över hela bloggen typ. Men för att få det att funka, måste man typ skrolla ner sist oh sen upp igen. Då funkar dte endast, iaf det jag sett༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ Så för er som har data tillgänglig får gärna besöka min blogg på datorn, yesyesyesyes (づ ̄ ³ ̄)づ 
 
Haii, eller godmorgon allihopa (⁀ᗢ⁀)
 
Sry för att inlägget igår var så flummigt men..... waht evuuur. heh.
 
Idag har jag inte så jätte mycket att göra :c men ska förmodligentill stan en sväng o nu ska jag koncentrera mig på bloggen och redigera bilder B) Kommer alldeles strax ladda upp bilder på hur jag och Leona såg ut igår på avslutningen xD
 
Imorse när jag vaknade (för nån timme sen) hade ett paket från ebay kommit^^
Det var mina söta små tights så jag skriver förmodligen ett "HAUL" inlägg senare i eftermiddag, kommer förmodligen i samma inlägg lägga upp bilder på alla manga böcker jag lånade i onsdags.
Dock, har jag inte hunnit testat några av tightsen eller läst böckerna, men nu är det sommar så jag har nästan all tid i världen xD
jag ska typ använda tightsen och läsa manga i sommar varje dagmwhihihihi
 
Och som vanligt I guess lyssnar jag på Coldplay, men faktiskt inte på Magic utan The Scientist!1!1!1!12!!!!1
 
Men nu får ni lite bilder från igår 8) Plus, det kommer komma massa skämtbilder åsido men yes
Ni får strunta i mina komplex över hela kroppen, så snälla inga kommentarer om min kropp, tack 
 
HAHAHAHH på en bild var jag tvungen att klippa bort min hand, för den såg ut sen en fucking retarded pokémon så därför kanske det ser f1 awkard ut. Och jag är ju inte världsbäst på att redigera heller...
 
 
 
VARFÖR ÄR LEONA SÅÅÅ SÖT MWHIHIHI
 
 
 
 
Där har ni lite bilder cx
 
Skriver mer idag, heidå
 
Kram
 
June
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-06-13 14:30:21

tack så mycket :) allt bra idag?

Svar: :D hyfsat xD
June Mizuki

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball