☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

Hai

Publicerad 2014-06-11 22:13:48 i Allmänt,

OBS! För er som är inne på eran mobil/ipad så kanske man inte ser hela min design på bloggen. Jag har lagt till musik oså men det syns inte på mobil elr ipad, har oxå skapat en ny muspekare :c Det regnar även ner massa grjer över hela bloggen typ. Men för att få det att funka, måste man typ skrolla ner sist oh sen upp igen. Då funkar dte endast, iaf det jag sett༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ Så för er som har data tillgänglig får gärna besöka min blogg på datorn, yesyesyesyes (づ ̄ ³ ̄)づ 
 
Sry för att förra inlägget blev f1 konstigt...
Men what evurrr
 
Det var sista skoldagen idag, sen är det typ bara avslutningsdag imorrn och sen sommarlov <333
Skööönt.
 
I alla fall, jag var på stan idag och typ lånade jäääääätte många manga böcker på biblioteket.
Hade tänkt att ta en bild, men det är såpass sent att bilderna blir såå dåliga :c
Men kanske lägger upp en bild imorrn kanske? B)
 
Idk, men det här inlägget blev ju väääldigt bra 8)
 
Ne, men för att rädda det här så kommer jag lägga upp bilder på massa söta djur från min tumblr mwhihihi <3
 

tumblr_mx3einvpab1s8hohfo1_500.gif

gifini.com.gif

tumblr_mrlciiR5I31sxfszyo1_500.jpg

tumblr_mu9egkdHYp1sp15ppo1_500.jpg

Jaaa, det var väl det.

Känner att dom senaste inläggen jag skrivit varit lite sådär:/ Men imorrn tar jag sommarlov och då känner jag mig inte lika stressad längre c:

Men jag får typ dåligt samvete om mina inlägg inte är långa... Men bara för att dom är långa betyder ju inte att dom är bra skriva direkt cx Ni överlever väl HAHAHAHAH

Men jag har faktiskt en liten plan om vad jag kan skriva om, typ. I alla fall en grej :D Jag kan göra såhär tio/tjugo fakta om miggg. SCHHPÄNNANDE

Just nu så lyssnar jag på Magic av Coldplay xD Typ min favoritlåt för nuläget, ett tag var Eyes on Fire min favorit men nu vet jag inte riktigt längre... Iaf ska kolla på anime nu elr skypa med min senpai cx

Kram

June


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball