☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

Maleficent, Sci Fi bokhandeln, bombit 2

Publicerad 2014-06-16 15:00:17 i Allmänt,

 
Hai!
Sry för att jag inte loggat på nåfra dagar men, jag har typ inte orkat och dels jag har inte riktigt haft tid :c
Mene nu så :D
 
Det har hänt lite stuff o grejs dom senaste dagarna så lets gååå
 
I lördags åkte jag och mamma in till stan för att shoppa, och senare på kvällen så såg vi den nya filmen "Maleficent.
 
Så lite om shoppingen: kommer tyvärr inte lägga upp bilder på det jag har handlat, för jag ha rodm på mobilen :P Men what evs, iaf. Som många kanske visste så har Göteborg en Science Fiction Bokhandeln på KUNGSGATAN. Jag hade aldrig varit där så jag tyckte det var mycket roligt när jag hittade den! Åhh, gud ^^Tror att Sci Fi bokhandeln är min nya favoritaffär! Jag skulle typ kunna köpa allting i den butiken, men typ not :77
 
Men jag köpte en japansk tidning, med massa söta bilder i oså^^ Det var det enda, jag köpte.
Men om jag ska vara ärlig så var det ganska dyrt där inne, men det finns inte så många butiker i "Göteborg" eller i "Sverige" som säljer typ massor av japanska inspirerade grejer, typ c: 
Kanske lägger upp en bild på tidningen nån gång, men förmodligen inte i det här inlägget :)))))))
 
Uhm nu ska jag försöka komma på vad jag köpte i lördags.... Jo just det, jag var inne på "Top Shop" och köpte två   par knästrumpor som var tjockare än vanligtvis, men antar att jag kan bära dom på vintern när det är KALLT, brrrr ^^ På Topshop köpte jag också typ en t-shirt som är typ en magtröja! Jätte skön kvalité och grå var den också B)
Vet inte riktigt om det är en tank top eller crop top?!?!?!??111+!+1+1+1 Vet inte ens hur det stavas eller om det är något sådant... Men jajajajajaja
 
Ehm, sedan köpte jag lite små grejer bara, inget intressant att läsa om.
 
Efter att vi handlat klart så bestämde vi oss för att gå till Göteborgs Stadsbibliotek, har inte vart där på typ tusen år xD Och på det stora biblioteket lånade jag ytterligare några manga böcker mwhihihi
 
Sedan gick vi och såg filmen "Maleficent"
f1 ball var den! Till och med min MAMMA tyckte den var as bra! Vill inte skriva för mycket om den eller så, men kolla trailern på youtube eller SF.SE så kanske ni får en bra uppfattning om vad den handlar.
Men jösses, en mycket bra och sevärd film! Trodde det skulle vara mycket mer krig och elände men det var inte så farligt, enligt mitt tycke alltså....
 
Okai, nu ska jag berätta lite om igår cx
 
Mina f1 coola kompisar sovde över 8) Emma och Emelie.
Först när dom kom åkte vi ut en sväng med båten och badade, resultat: huttrande och skrikande trettonåringar i havet... hehe cx Men det var kaaaaaaallt
 
Ehm, när vi kom hem så chillade vi bara lite och sedan bestämde vi oss för att se på "Scary Movies 5"!!1!!1!!1!!
Sedan när filmen var slut vr den typ halv ett på natten... Vi satt uppe och snackade tills typ kvart över två.
Emelie somnade så jag och Emma satt up och snackade lite. Men vi bestämde oss för att lana, och började spela bombit 2. No offense, men det gick lite dåligare än vanligt, men ändå kom vi upp på topplistan!
Dock är vi inte kvar längre, men det är inte poäng eller sådan skit som räknas! Det som räknas är att man har roligt, även fast Emelie grymtade till lite ibland att vi skulle knipa käft haha.
 
Mer har jag väl inte riktigt mer att berätta, så baaiiii
 
Kram
 
June

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball