☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

Saltholmen-Vrångö

Publicerad 2014-06-10 08:19:00 i Allmänt,

 OBS! För er som är inne på eran mobil/ipad så kanske man inte ser hela min design på bloggen. Jag har lagt till musik oså men det syns inte på mobil elr ipad, har oxå skapat en ny muspekare :c Det regnar även ner massa grjer över hela bloggen typ. Men för att få det att funka, måste man typ skrolla ner sist oh sen upp igen. Då funkar dte endast, iaf det jag sett༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ Så för er som har data tillgänglig får gärna besöka min blogg på datorn, yesyesyesyes (づ ̄ ³ ̄)づ
 
Godmorgon allesammans!
Detta kommer bli ett ganska kort inlägg, men kände att jag hade lite tid att blogg nu på morgonen....
Så yes
 
Om en halvtimma ungefär ska vi hämta upp Emma och sedan åka till Saltholmen. Där ska vi ta färjan över till Vrångö. Assi vi har f1 tur med vädret, för det ska vara strålande sol, varmt och lite molnigt typ. 
Så blir det något bad på Vrångö? Kanske det mwhihihihi
 
Kommer kanske ta lite bilder, så senare ikväll kanske jag lägger upp dom samt bilderna från igår...
 
Hinner inte skriva så mycket mer nu, o det blev typ inte smileys elr gifs i detta inläggget.... men ni överlever B)
 
Men heiiiidå
 
Kram
 
June ^^

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball