☾☆☯ミニーサラ ☯☆

☾Retarded Pokémon☽ ☾Anime ☽ ☾ Håkan Hellstrom☽ ☾ Veronica Maggio☽ ☾Arctic Monkeys ☽ ☾Coldplay☽

Sommar 2014

Publicerad 2014-06-11 16:38:00 i Allmänt,

OBS! För er som är inne på eran mobil/ipad så kanske man inte ser hela min design på bloggen. Jag har lagt till musik oså men det syns inte på mobil elr ipad, har oxå skapat en ny muspekare :c Det regnar även ner massa grjer över hela bloggen typ. Men för att få det att funka, måste man typ skrolla ner sist oh sen upp igen. Då funkar dte endast, iaf det jag sett༼ ༎ຶ ෴ ༎ຶ༽ Så för er som har data tillgänglig får gärna besöka min blogg på datorn, yesyesyesyes (づ ̄ ³ ̄)づ 
 
OMFG, imorrn tar jag sommarlov! Fyyyyyy vad skönt det ska bli asså
Som ni säkert läst innan, så vet ni lite vad jag ska göra under sommarlovet.
 
Men här är ett kollage på lite grejer som jag typ bara måste köpa under sommarlovet.
Typ Sommar 2014 must haves??
 
Schwing Eye Liner Dream Fresh BB I Love… Lip Balm - Strawberries & Cream One By One Mascara Great Lash Foundation Brush Eyelash Curler Eyeliner Brush Coconut & Cream Glossy Lip Balm Natural Lashes1460 
Om ni är intresserade av att köpa några av dessa produkter så klicka bara på namnen ovanför ^^
Herregud, vad söda produkter det är! Jag har redan One by one mascaran och beställt typ några likadana skor men jeeeesus. Måste ha dom mwhihihihi.
Ne, men ska till torget om en stund o får se om jag köper något c:
Orkar inte skriva så mycket juuuust nu men...
Kraaaam
June ^^

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

June Mizuki

*:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ ♡☯✞こんにちは、私の名前はサラです。私はスウェーデンに住んでいて、すぐに13になります。✞☯♡ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧ *:・✧

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Pokeball